Waar moet ik beginnen? - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Chantal Kolk - WaarBenJij.nu Waar moet ik beginnen? - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Chantal Kolk - WaarBenJij.nu

Waar moet ik beginnen?

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

13 Maart 2014 | Nederland, Nunspeet

Daar zit ik dan. In mijn kamer in Paramaribo. Waar moet ik beginnen? Allereerst de vlucht. Wat was dat mooi! Het begin dat je bijna opstijgt gaf echt een adreline kick. Alsof je voor het eerst met je auto op de snelweg rijdt. Daarna dat mooie uitzicht met een zonnetje en een bed van watjes. En toen was er geen weg meer terug. Wat wel een mooi en leuke bijkomstigheid was: Ik kon in het vliegtuig de Toscaanse Bruiloft zien! Die wilde ik nog graag kijken.

En toen kwam ik hier. Bleek mijn pinpas het niet te doen. Gelukkig zijn alle mensen hier super aardig en na wat onderzoek door mijn ouders bleek dat mijn instellingen fout stonden. Stom! Maar gelukkig is het opgelost.

Nu heb ik een geweldig leuk huis. Leuk sociale huisgenootjes en we eten vaak tot bijna altijd dus met een groep die er is. Erg gezellig en leuk! En iedereen is ook aardig. Het leven is hier wel enorm anders. Het weer, de huizen, je zet hier je vuilniszak gewoon aan de weg in een rek. Hoevaak ik nu wel niet schatje, mop genoemd ben en nageroepen/getoeterd ben. Erg goed voor je eigenwaardig.

Het advocatenkantoor is ook echt super mooi. Ze hebben soepele regels en alles is prima. (: Net even kennisgemaakt en dinsdag beginnen, want maandag is een feestdag. Nu ga ik zwemmen en vanavond met het huis uit.

Een kleine update en de foto's volgen. Ik zou een boekwerk kunnen schrijven van alles wat je hier ziet. Meer komt snel!

  • 13 Maart 2014 - 15:07

    Emmy:

    Klinkt als een goed brgin! Geniet er van!!

  • 14 Maart 2014 - 11:33

    Lis:

    Ik ben benieuwd naar je boekwerk ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 02 Maart 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 5218

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 25 Augustus 2014

Stage in Suriname

Landen bezocht: